​Nuoli Megatärskyt 2017 -tapahtumassa

Nuoli osallistui Kuopiossa järjestettyyn Megatärskyt 2017 -tapahtumaan, joka on on Itä-Suomen suurin rekrytointi-, yrittäjyys- ja urasuunnittelumessu.

Sote-soppa

10.10.2016 | Kirsi Alastalo | #Nuoli bloggaa #Ajankohtaista
En oikeastaan ihmettele, että puhutaan sote-sopasta. Tavallinen ihminen ei ymmärrä, mitä tuo kaikki tarkoittaa. Me tavikset vain haluamme pitää laadukkaat terveyspalvelut lähellä. Keskusteluissa luvataan laadukkaat palvelut, mutta ei enää lähellä käyttäjää.

Kokemuksia työnhakemisesta

3.10.2016 | Harri Liikala | #Nuoli bloggaa #Ajankohtaista
​Lokakuu alkaa mukavissa merkeissä. Olen tällä hetkellä työsuhteessa Helsingin kaupungille nuorisotyöntekijänä. Työsuhdetta edelsi puolen vuoden työttömyys. Puolen vuoden aikana pohdin kokemuksiani työttömänä, työnhakijana ja miten ansiosidonnainen vaikutti työn hakemiseen ja vastaanottamiseen.

Nuoli bloggaa: Muuttuva työ, uusi työelämä

27.4.2016 | Niina Mutanen | #Nuoli bloggaa #Ajankohtaista
​Koordinaattori, vesijumppaohjaaja, kenttätyöntekijä, työhyvinvointivalmentaja, testauspäällikkö, liikuntafysiologi, viestintäsuunnittelija, liikuntatieteen erityisasiantuntija. Sekalainen joukko liikunta-alan työntekijöitä? Ei vaan ote allekirjoittaneen ansioluettelosta viimeisen kuuden vuoden ajalta.

Nuoli bloggaa: Uutena hallituslaisena aloittaminen

29.3.2016 | Harri Liikala | #Nuoli bloggaa #Ajankohtaista
​Aloitin Nuolen hallituksena vuoden alussa ja voin kertoa, että kyllä jännitti! Olen saanut osallisuus ja vaikuttamiskokemusta työelämästä, useista erilaisista luottamustoimista ja olen aina halunnut vaikuttaa ilmiöihin, jotka minua kiinnostavat ja joihin koen osaavani tarjota ratkaisuja.

Liikunnan ammatinharjoittamisen aloittamisen kankeus ja riemu

2.5.2015 | Kirsi Yrjölä | #Nuoli bloggaa #Ajankohtaista
Tästäkö tämä bloggaaminen sitten alkaa.. päätin jakaa muillekin tätä uuden "yrittäjän" arkea. Yrittäjä sana siksi heittomerkeissä, että enhän minä vielä koe olevani yrittäjä, kun minulla on vain se Y-tunnus, eikä vielä montaakaan asiakasta ja nettisivutkin tekeillä.

Nuoli bloggaa: Mistä tukea työelämään siirtyessä?

10.11.2014 | Milla Kakko | #Nuoli bloggaa #Ajankohtaista
​Todistus käteen oppilaitoksesta ja innokkaasti vihdoinkin työelämään. Ensimmäisinä työvuosina sain jo kuulla kollegoilta, että innokkuus työhön lakkaa vuosien myötä. Mietin miksi näin sanottiin? Miksi tehdä tätä työtä, jos se ei saa innostumaan? Oliko se sarkasmia? Vai heitettiinkö minulle hurttia huumoria?