Nuoli bloggaa: Nuorisotyöntekijöiden työhyvinvointia tutkiva hanke alkanut
8.10.2020 | Minna Rauas |
#Nuoli bloggaa #Ajankohtaista
Nuolen hanke ”Nuorisotyöntekijöiden työhyvinvoinnin tila ja toimenpidesuositukset” on alkanut. Hankkeeseen on palkattu 1.9.2020 alkaen tutkijaksi Minna Rauas (YTM/Sosionomi YAMK). Rauas on muun muassa työskennellyt kunnallisessa nuorisotyössä yli 15 vuotta, ollut mukana rakentamassa nuorisotyön ammattieettistä ohjeistusta, ja gradussaan tutkinut nuorisotyön asiantuntijuutta. Työhyvinvointihanke jatkuu seuraavan vuoden puolelle, ja päättyy 31.8.2021.
Nuoli bloggaa: Opiskelija-aktiivista järjestösuunnittelijaksi
1.10.2020 | Maiju Salminen |
Nuolen toiminnanjohtajan jäädessä isyys- ja hoitovapaalle lokakuun alusta loppuvuoden ajaksi, on liiton järjestösuunnittelijaksi palkattu Maiju Salminen hoitamaan liiton juoksevia asioita. Maiju on liittomme pidemmän linjan opiskelija-aktiivi, joka valmistui keväällä Humanistisesta ammattikorkeakoulusta yhteisöpedagogi (AMK) -tutkintoon.
Nuoli bloggaa: Itsensä kehittäminen äitiysvapaan aikana
15.6.2020 | Katariina Varjonen |
Nuolen hallituksen jäsenistä moni on tällä hetkellä lasten kanssa kotona ja kesäkuun blogisarjassa heistä kaksi kertoo omia kokemuksiaan ja pyrkimyksiään pysyä kiinni työelämässä vanhempainvapaiden aikana. Ensimmäisenä kokemuksistaan kertoo Katariina Varjonen.
Harjoittelijana Nuolella - kaksi kuukautta aktiivista tekemistä ja oppimista
27.3.2018 | Elisa Suokas |
Harjoitteluni Nuoriso- ja liikunta-alan asiantuntijoilla on ollut monipuolinen, hauska, ja olen oppinut paljon alan ammattilaisilta. Olen erittäin iloinen, että sain nähdä ja kokea tämän rautaisten ammattilaisten opastamana!
Markkina-arvoja ja materiaa
18.9.2017 | Liisa Muhonen |
#Nuoli bloggaa #Ajankohtaista #Nuoli bloggaa #Ajankohtaista #Nuoli bloggaa #Ajankohtaista #Nuoli bloggaa #Ajankohtaista
Syksyistä huomenta! Luottamustoimet ovat palanneet kesälaitumilta, ja se näkyy ihan jokapuolella valtavan markkinahumun tavoin. Nuolen opiskelijatoimikunta kokousti jo elokuussa ja aiheet pyörivät vahvasti Nuoliristeily 2017 ympärillä. Markkinointia, suunnittelua, mainosta ja ohjelmarunkoa. Aktiivinen henki oli läsnä, se on tärkeintä.
Tulevaisuuden nuoriso- ja liikunta-alan asiantuntijoita
24.2.2017 | Tomi Kiemunki |
Kovia tekijöitä ja tulevia nuoriso-ja liikunta-alan asiantuntijoita kokoushuone täynnä ja meidän pitäisi työskennellä yhteistyössä tänä vuonna? Kuulostaa haastavalta.
Nuoli Megatärskyt 2017 -tapahtumassa
Nuoli osallistui Kuopiossa järjestettyyn Megatärskyt 2017 -tapahtumaan, joka on on Itä-Suomen suurin rekrytointi-, yrittäjyys- ja urasuunnittelumessu.
Sote-soppa
10.10.2016 | Kirsi Alastalo |
En oikeastaan ihmettele, että puhutaan sote-sopasta. Tavallinen ihminen ei ymmärrä, mitä tuo kaikki tarkoittaa. Me tavikset vain haluamme pitää laadukkaat terveyspalvelut lähellä. Keskusteluissa luvataan laadukkaat palvelut, mutta ei enää lähellä käyttäjää.
Kokemuksia työnhakemisesta
3.10.2016 | Harri Liikala |
Lokakuu alkaa mukavissa merkeissä. Olen tällä hetkellä työsuhteessa Helsingin kaupungille nuorisotyöntekijänä. Työsuhdetta edelsi puolen vuoden työttömyys. Puolen vuoden aikana pohdin kokemuksiani työttömänä, työnhakijana ja miten ansiosidonnainen vaikutti työn hakemiseen ja vastaanottamiseen.
Liikunnan ammatinharjoittamisen aloittamisen kankeus ja riemu
2.5.2015 | Kirsi Yrjölä |
Tästäkö tämä bloggaaminen sitten alkaa.. päätin jakaa muillekin tätä uuden "yrittäjän" arkea. Yrittäjä sana siksi heittomerkeissä, että enhän minä vielä koe olevani yrittäjä, kun minulla on vain se Y-tunnus, eikä vielä montaakaan asiakasta ja nettisivutkin tekeillä.
- ← Edellinen
- 1
- 2 (nykyinen)
- Seuraava →