Nuoli bloggaa: Uutena hallituslaisena aloittaminen

29.3.2016 | Harri Liikala | #Nuoli bloggaa #Ajankohtaista
​Aloitin Nuolen hallituksena vuoden alussa ja voin kertoa, että kyllä jännitti! Olen saanut osallisuus ja vaikuttamiskokemusta työelämästä, useista erilaisista luottamustoimista ja olen aina halunnut vaikuttaa ilmiöihin, jotka minua kiinnostavat ja joihin koen osaavani tarjota ratkaisuja.

Puheenjohtaja bloggaa: Pitkää pinnaa...

7.3.2016 | Mika Pietilä | #Puheenjohtaja bloggaa #Ajankohtaista
Harva on välttynyt viime aikoina uutisista liittyen yhteiskuntasopimukseen. Tänään oli erityisen jännittävä päivä, kun SAK ratkaisi kantansa. Hetkeksi ehdimme huokaista, kunnes EK ilmoitti ettei mukana olevien ammattiliittojen määrä riitä. Jännityspeli jatkuu.

Nuolen puheenjohtajana jatkaa Mika Pietilä

26.11.2015 | Nuoli ry | #Uutiset #Ajankohtaista
​Nuoriso- ja Liikunta-alan asiantuntijoiden syyskokous on valinnut ammattijärjestön puheenjohtajaksi toimikaudelle 2016 - 2017 Mika Pietilän. Toimikausi on Pietilälle toinen peräkkäinen puheenjohtajana.

Puheenjohtaja bloggaa: Kohti ensi vuotta

22.11.2015 | Mika Pietilä | #Puheenjohtaja bloggaa #Ajankohtaista
​Hyvällä porukalla työskentely työviikon päätteeksi on aina antoisaa. Niin tälläkin kertaa. Asiapitoisen pohdiskelun rinnalla on myös mahtavaa huomata se kuinka moninainen joukko iloisia ja huumorintajuisia ihmisiä hallituksen ja opiskelijatoimikunnan riveissä toimii.

Puheenjohtaja bloggaa: Nyt rytisee

13.9.2015 | Mika Pietilä | #Puheenjohtaja bloggaa #Ajankohtaista
​Kevään, kesän ja nyt syksyn aikana on eteen tullut monenlaisia työelämään liittyviä muutoksia. Minusta muutama niistä on ollut hyviä, mutta osaa en ymmärrä lainkaan.

Tiedote: Työntekijät kokoontuvat mielenosoitukseen ensi perjantaina

11.9.2015 | Nuoli ry | #Tiedotteet #Ajankohtaista
​SAK:n, Akavan ja STTK:n liittojen jäsenet osoittavat mieltään Helsingin Rautatientorilla perjantaina 18. syyskuuta kello 11 alkaen.

Tiedote: Nuoriso- ja liikuntatoimen vaativissa tehtävissä edellytettävä korkeakoulututkintoa

9.6.2015 | Nuoli ry | #Tiedotteet #Ajankohtaista
​Kuntien nuoriso- ja liikuntatoimen vaativissa ammattitehtävissä on edellytettävä korkeakoulututkintoa, vaativat Akavan Erityisalat ja Nuoriso- ja Liikunta-alan asiantuntijat. Vaativat ammattitehtävät ovat asiantuntijatehtäviä, joissa menestyminen edellyttää korkeakoulututkinnon tuomaa osaamista.

Puheenjohtaja bloggaa: Miksi liityin ammattiliittoon?

31.5.2015 | Mika Pietilä | #Puheenjohtaja bloggaa #Ajankohtaista
​Otsikon kysymys on käynyt mielessäni aina välillä. Joitakin viikkoja sitten tuo kysymys esitettiin minulle henkilökohtaisesti. Vastaavanlaiseen kysymykseen, miksi liittyä juuri Nuoleen, olen vastannut useita kertoja.

Liikunnan ammatinharjoittamisen aloittamisen kankeus ja riemu

2.5.2015 | Kirsi Yrjölä | #Nuoli bloggaa #Ajankohtaista
Tästäkö tämä bloggaaminen sitten alkaa.. päätin jakaa muillekin tätä uuden "yrittäjän" arkea. Yrittäjä sana siksi heittomerkeissä, että enhän minä vielä koe olevani yrittäjä, kun minulla on vain se Y-tunnus, eikä vielä montaakaan asiakasta ja nettisivutkin tekeillä.

Tiedote: Ammattiliitoilta suositus liikunta-alan työsuhteen ehdoiksi

6.3.2015 | Nuoli ry | #Tiedotteet #Ajankohtaista
​Akavan Erityisalat ja Nuoriso- ja Liikunta-alan asiantuntijat (Nuoli) ovat laatineet suosituksen yksityisen liikunta- ja liikuntapalvelualan työsuhteen ehdoiksi.